Community Forums
Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Sembang-sembang resepi, restoran dan tempat-tempat menarik
Go to page Previous  1, 2
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page     Forum IndexMakan-Makan dan Melancong
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mauswah
Student L1



Joined: Oct 26, 2008
Posts: 261
Location: Sandakan, Sabah

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 4:53 pm
Reply with quote

Ad-Dien wrote:
mauswah wrote:
Ad-Dien wrote:
aku_hambaNya wrote:
Ad-Dien wrote:
Pulau Jeju...

kat mane tu?

err....korea..

Enta minat tengok drama korea ke, Jewel in the Palace di tvalhijrah tu? Hehe.

ehh..ehh...mana ada..tak tengok pun cerita korea-korea tu.. Sweat Drop
juz tau je lah pulau jeju tu...cantik..bunga pun banyak..pemandangan lawa

Oh, ingatkan enta tengok. Maaf. Hehe. Ana tahu tentang Pulau Jeju tu dari drama tu. Rupanya betul2 ada tempat tu ya. Ingatkan dalam drama tu je ada. Hehe.

_________________
Akan terbit buku berjudul Biografi Ulama' Pendidikan
Back to top
View user's profile Visit poster's website Yahoo Messenger
thtl
Founder



Joined: Jun 24, 2008
Posts: 45516
Location: USJ

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 4:55 pm
Reply with quote

dia mmg dok syok kat aktres korea...saja dia taqiyah
_________________
*thtl kini hanyalah seorang blogger*
ada sesuatu di bicarathtl.blogspot
Back to top
View user's profile
Ad-Dien
Pro Sunnah



Joined: Jun 11, 2011
Posts: 3594

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 5:00 pm
Reply with quote

mauswah wrote:
Ad-Dien wrote:
mauswah wrote:
Ad-Dien wrote:
aku_hambaNya wrote:
Ad-Dien wrote:
Pulau Jeju...

kat mane tu?

err....korea..

Enta minat tengok drama korea ke, Jewel in the Palace di tvalhijrah tu? Hehe.

ehh..ehh...mana ada..tak tengok pun cerita korea-korea tu.. Sweat Drop
juz tau je lah pulau jeju tu...cantik..bunga pun banyak..pemandangan lawa

Oh, ingatkan enta tengok. Maaf. Hehe. Ana tahu tentang Pulau Jeju tu dari drama tu. Rupanya betul2 ada tempat tu ya. Ingatkan dalam drama tu je ada. Hehe.

hehe....saya pun orang yang bagitau pulau tu cantik...kuikui..
tapi tengok pic dia memang cantik..boleh lah akhi bawak isteri pi bulan madu..hehe
syeikh thtl pun saya syorkan pergi.... Very Happy




thtl wrote:
dia mmg dok syok kat aktres korea...saja dia taqiyah

amboi..amboi...bukan main perli ketat nohh..

_________________
Mohon maaf andai ada salah dan silap,tegurlah andai daku tersalah bicara,terkasar bahasa dan terlanjur kata,maafkanku.
Back to top
View user's profile Send e-mail
mauswah
Student L1



Joined: Oct 26, 2008
Posts: 261
Location: Sandakan, Sabah

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 5:05 pm
Reply with quote

Ya, cantik sangat pemandangannya. Ana belum nikah lagi, akhi. Hehe.
_________________
Akan terbit buku berjudul Biografi Ulama' Pendidikan
Back to top
View user's profile Visit poster's website Yahoo Messenger
Ad-Dien
Pro Sunnah



Joined: Jun 11, 2011
Posts: 3594

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 5:07 pm
Reply with quote

mauswah wrote:
Ya, cantik sangat pemandangannya. Ana belum nikah lagi, akhi. Hehe.

samalah cek pun.. Rules

_________________
Mohon maaf andai ada salah dan silap,tegurlah andai daku tersalah bicara,terkasar bahasa dan terlanjur kata,maafkanku.
Back to top
View user's profile Send e-mail
thtl
Founder



Joined: Jun 24, 2008
Posts: 45516
Location: USJ

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 5:11 pm
Reply with quote

mauswah pun teruna lagi?
_________________
*thtl kini hanyalah seorang blogger*
ada sesuatu di bicarathtl.blogspot
Back to top
View user's profile
mauswah
Student L1



Joined: Oct 26, 2008
Posts: 261
Location: Sandakan, Sabah

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 5:15 pm
Reply with quote

thtl wrote:
mauswah pun teruna lagi?

Ya, syeikh, ana belum nikah lagi. Insya Allah, kalau dah sampai masanya nanti ana akan kirim kad jemputannya pada syeikh. Hehe.

_________________
Akan terbit buku berjudul Biografi Ulama' Pendidikan
Back to top
View user's profile Visit poster's website Yahoo Messenger
ummimq
Moderator



Joined: Jun 26, 2008
Posts: 5902

PostPost subject: Re: Kembara ke Andalusia dan negara Eropah : mohon pandangan
Posted: Sun Nov 20, 2011 10:29 pm
Reply with quote

Alhamdulillah semoga perjalanan selamat dan dipermudahkan. Musafir dengan niat melihat kebesaran Allah adalah hikmahnya tu.

Selamat bermusafir dan doakan kami ya kerana doa orang musafir mustajab.

WA
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index Makan-Makan dan Melancong
Page 2 of 2
All times are GMT + 8 Hours
Go to page Previous  1, 2



Jump to:  


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Toggle Content Hadith Today
Paling dekat hamba dengan tuhannya adalah ketika sujud, maka banyakkan doa ketika sujud.

-- HR. Muslim

Toggle Content Pautan Pilihan




Toggle Content Main Menu
 Home Community Members options Forums Search Web Affiliates

Toggle Content Top 10 Download
  1: Tafsir Ibnu Katsir Juz 1
  2: Shahih Sunan Ibnu Majah, Jilid 3
  3: Quran Flash (Tajweed)
  4: Hadith E-Book
  5: Al-Bidayah wa Nihayah, Masa Khulafaur Rasyidin
  6: Tafsir Ibnu Katsir Juz 2
  7: Tafsir Ibnu Katsir Juz 4
  8: Tafsir Ibnu Katsir Juz 3
  9: Quran Explorer
  10: Al-Raheeq al-Makhtum

Toggle Content User Info

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: krolnaim
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 6806

People Online:
Members: 0
Visitors: 62
Bots: 0
Total: 62
Who Is Where:

Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Top Posters
   thtl 
 Posts: 
 45516 

   FATHI 
 Posts: 
 14197 

   NAZ 
 Posts: 
 12875 

   Ibn_Firdaus 
 Posts: 
 11753 

   mustaqill 
 Posts: 
 11488 

   abu_usamah 
 Posts: 
 9944 


   kayrollz 
 Posts: 
 7919 

   mfauzy 
 Posts: 
 7045 

   Muhammady7 
 Posts: 
 6957 

   AqilHaq 
 Posts: 
 6825 

   Abu_Imran 
 Posts: 
 6735 

   Mohd.Ikram 
 Posts: 
 6613 

   Athma_Godam 
 Posts: 
 6591 

   ummimq 
 Posts: 
 5902 

   abuQays 
 Posts: 
 5779 

   Abuputri2 
 Posts: 
 5724 

   cikgurahim 
 Posts: 
 5033 

   abulwafaa 
 Posts: 
 4962 


   abdullah_ameen 
 Posts: 
 4444 

   abuirfan 
 Posts: 
 4409 

   iman_taqwa 
 Posts: 
 4391 

   alak 
 Posts: 
 4351 

   Yusof 
 Posts: 
 4213 



The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners
We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster